Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Wanted men, ili ko ne voli Radovana, ne video Đurđevdana

Komentari (56) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 08 novembar 2010 20:38
Milena Matić
osećam frustraciju autorke ovog teksta, sećam se sopstvene, slične, iz 90tih, kada su vajni "beograđani" puštali MTV a potajno se opijali po splavovima na Cecu...ali mi je žao što članak nije zaokruženiji...osim frustracije, nema ništa drugo, a tema je zaista aktuelna...šteta
Preporuke:
0
0
2 ponedeljak, 08 novembar 2010 20:43
Vladislav
Svaka čast!
Preporuke:
0
0
3 ponedeljak, 08 novembar 2010 20:59
Jasna Simonović
Sjajno...uz zadršku da nije baš tačno da se Beograd toliko obrukao sa izbeglicama (šta fali živeti na Kosovu? Mnogi su dobijali rukovodeća radna mesta preskočivši beogradski kadar...Posle 9 marta Beograd je postao ostrvo usred Jugoslavije, a ne Srbije, ovde žive ljudi iz svih krajeva koji se nerado vraćaju kući, a mislim da je Beograd ispraćao svaku republiku sa “punim koferima”)...A jeste grešan prema samom sebi, to svakako stoji...I jeste kriv jer je tu bila savezna administracija...(da sad ne pominjem koliko je Beogradjana izginulo)...

I slažem se da smo sada na slici “Wanted” svi mi...ali bih ja volela da mi budemo željeni na ovome svetu, a ne traženi za “ropstvo”...
Pa u tom smislu možda ideja da se ponudi samom Mladiću 10 miliona eura da se javi na “raport istorije” ne zvuči loše...Sa 10 miliona može se dosta istine dobiti! (A bez novca se niti u Ad ide, upravo sam videla na Hitory kanalu!)...

ps Meni još uvek zvuči nekako loše kako može isti naziv grupe, pa i muzičke, da izgubi pravnu zaštićenost ako se prevede na drugi jezik u istoj zemlji!? (ref. Zabranjeno pušenje, No smoking)...Mora da su dobri ti ljudi koji su to dozvolili...

I nemojte molim vas, Ana, “Wanted men”! Da ste barem stavili ispred men - (wo) - pa da bude (wo)men...I men i women!

Jer šta ćemo mi “jadne” ako sve men uhvate (a novci kod njih-ha)...

Sve najbolje...
Preporuke:
0
0
4 ponedeljak, 08 novembar 2010 22:12
Stanimir Trifunović, ranije PETI ELEMENT
Epitaf za Beograd.
Za stanje svesti.
Preporuke:
0
0
5 ponedeljak, 08 novembar 2010 22:31
SWT
Zašto tadić svakim svojim potezom provocira Srbiju? Zašto jedan Srbin ( valjda je Srbin mada nemam podatke ) toliko revoltira sopstveni narod i samo sopstveni narod , dok ga svi okolo uvažavaju i podržavaju. Zašto?
Jedini racionalan odgovor je da bi napravio sukob i rat u samoj Srbiji, a onda pozvao NATO da nas izmiri i pacifikuje, tj okupira.
Preporuke:
0
0
6 ponedeljak, 08 novembar 2010 22:37
aleksandar
Odličan tekst Ana.
Preporuke:
0
0
7 ponedeljak, 08 novembar 2010 22:50
Joko
Za Srpstvo je najpogubniji taj srbijanski izolacionizam.
Preporuke:
0
0
8 ponedeljak, 08 novembar 2010 23:00
Veselin Poljančić
Razumem šta je pisac hteo reći. Slabi smo i strašljivi, sebični u svojoj želji da dišemo punim plućima, da osetimo radost življenja. Čekamo u udobnosti svog doma da neko drugi umesto nas učini ono što žarko želimo. I ovo čudo od tehnike, ovo "sokoćalo" može da nas potkaže, jer kontrolori naših misli pretočenih u reči su budni, dobro plaćeni, odani vladarima (cenzurišu naše prste pre nego što dotaknu tastaturu).Zato vam kažem: što posejaste, požnećete! A vreme žetve je blizu.
Preporuke:
0
0
9 ponedeljak, 08 novembar 2010 23:02
čitateljka iz Srpske
Poštovana Ana, sjajno! Ali boli, boli svako slovo.
Sem pjesme (pjesama) o ljudima bez biografije, ljudima simbolima otpora. Jer, pjesnik davno reče:
PESMA NAS JE ODRŽALA; NjOJZI HVALA!
Preporuke:
0
0
10 ponedeljak, 08 novembar 2010 23:29
Dr Mirko Grbić, Banjaluka
Danas je Mitrovdan, Mitrov-danak hajdučki rastanak, hajduci odlaze jatacima i krčmaricama sa bijelim grlima.!Obojica koji se spominju u ovom tekstu su u sličnoj sitaciji bili ili jesu.Obojicu bih primio u svoj dom do Đurđevdana, Đurđev-danak hajdučki sastanak.Objica su se itekako o svoj narod ogriješili u mnogočemu, u mnogočemu ga zadužili, takav je život!
Nikad nisam bio pristalica njihove politike, naprotiv, ali ako nema pravde iste za sve, neka ne bude ni kazne za sve! Da li ste me razmjeli ?
Preporuke:
0
0
11 utorak, 09 novembar 2010 00:29
Zdravko
Zahvaljujem redakciji NSPM a prije svega ANI za ovakav tekst, za ovu suštu istinu o koju se možemo ogrijati, mi koji o istini i pravdi MOŽEMO SAMO SANjATI!
Preporuke:
0
0
12 utorak, 09 novembar 2010 00:59
kosanka
Svaka cast Ana.
Preporuke:
0
0
13 utorak, 09 novembar 2010 01:22
Sizif
@ Jasna Simonović
...ali bih ja volela da mi budemo željeni na ovome svetu, a ne traženi za “ropstvo”

A u kom to smislu "željeni"? Jel možda kao "svetionik ljudskih prava"? Ili možda kao "vrsni teniseri, vaterpolisti ili košarkaši"? Možda to što imamo " najpametnije stručnjake" ili možda "najlepše devojke"?
Sa sličnim i Tadić ode pre neki dan u Zagreb.
Dobro, možda smo najpametniji i najlepši, ali ako je to tačno, kako smo onda dozvolili da nam nekoliko mediokriteta ovako uništi državu i istoriju?
Preporuke:
0
0
14 utorak, 09 novembar 2010 08:29
Jasna Simonović
Sizif, hvala na pitanjima...

"A u kom to smislu "željeni"?"...U pozitivnom smislu "željeni"...

"Jel možda kao "svetionik ljudskih prava"?...Svakako

"Ili možda kao "vrsni teniseri, vaterpolisti ili košarkaši"?"...Daj Bože da tako bude...

"Možda to što imamo "najpametnije stručnjake" ili možda "najlepše devojke"?"...Ne...to je prepotentno, te kategorije su individualne prirode i svakako se ne mogu preneti na statistički veliki broj...Onda se sve devojke i stručljaci "uobraze" pa prave gluposti...(da li ste sinoć gledali rts o korupciji)...

"Sa sličnim i Tadić ode pre neki dan u Zagreb."...Je l? Nisam znala...

"Dobro, možda smo najpametniji i najlepši, ali ako je to tačno, kako smo onda dozvolili da nam nekoliko mediokriteta ovako uništi državu i istoriju?"..Prvi deo ste vi rekli, ali iako nije tačan vaše pitanje je zaista savršeno...S tom razlikom što nas ima koji nismo dozvoljavali, ali eto ovde statistički broj izgleda ima prevagu...Pa nas "mediokriteti" (od)vuku u "uništenje države i istorije"...
I onda treba "Sizif" da nateže mišiće da nas izvlači!...
(A dovoljno je da svako ima po neku paru, zar ne?...Opet se pozivam na Histori kanal iz prvog komentara...A sa "našim" parama, već bi i Had stigao do iskupljenja a kamoli mi obični ljudi)...

Sve najbolje...
Preporuke:
0
0
15 utorak, 09 novembar 2010 08:31
Jasna Simonović
Zdravko...Nemojte o "istini i pravdi" samo sanjati...Svako može ponešto da uradi...
Preporuke:
0
0
16 utorak, 09 novembar 2010 09:34
Milos Stankovic
@ Joko

U potpunosti se slazem sa Vama. Srbija kao da nema snage da izadje iz granica Beogradskog pasaluka.

Jedan od boljih Aninih tekstova. I mene muce slicne stvari.
Preporuke:
0
0
17 utorak, 09 novembar 2010 09:34
ssss
Nije Karadzic izbrukan, nikad i nicim, niti ma sta smesno postoji u vezi s njim, ni kao Dabicem ni inace, no su se sami izbrukali njegovi prodavci dusmanima, u Beogradu, i drugde.
Treba pamtiti sve, i svakoga, sve po stranama na kojima je ko stao i stoji. To je jedino lekovito za ovaj narod i zemlju.
Preporuke:
0
0
18 utorak, 09 novembar 2010 09:50
simonida
prekinuću svoju ćutnju koju sam izabrala, ANA, samo radi Vas!Bog Vam je dao hrabrost ali treba biti i pošten a to je danas tako retko, biti čist kao novorođenče i reći sve to u vremenu koje će verovatno biti zapisano, ako preživimo, kao najcrnje vreme države koja se još uvek zove Srbija umesto IZVINjENIJA kako bi nagradili svoje GAZDE za strpljenje koje imaju sa nama!ali i ta epizoda će ubrzo doći na bezalternativnom putu!Hvala Vam Ana na izuzetno građenom tekstu u gradacijama koje imaju začuđujuće efekte i na onome delu koji nam niste saopštili jer bi to bilo previše!
Preporuke:
0
0
19 utorak, 09 novembar 2010 09:55
thinking maize@o Beogradu, Srbima i komentarima
Poštovani NSPM-ovci, da STANEMO sa raspravama tipa "krug dvojke" i sl. PRVO, "krug dvojke" i "kevići" i sl. KONSTRUKCIJE NISU BEOGRAD i BEOGRADSKI DUH! Ovo kaže čovek koji spada u onih oko 50% Beograđana KOJI NISU ROĐENI u BEOGRADU! Ovo što se sada "PRODAJE" pod nazivom "Beogradski duh" po raznim emisijama tipa "Moj Beograd" i sl., emitovanim po raznoraznim "STB" i "B92" (baš tako! LATINICOM!), svedoči više o DUHU PODANIŠTVA, a ne o PRKOSNOM DUHU, ajde da kažem, Prleta i Tihog. Jer, znate, TELEVIZIJSKI Prle i Tih su bili PARTIZANI, a STVARNI Prle i Tihi su NAJVEROVATNIJE bili ČETNICI! Jer, POKRET OTPORA u Beogradu je bio PRETEŽNO ČETNIČKI, kao što su ZATOČENI na Banjici i STRELjANI u Jajincima PRETEŽNO BILI PROČETNIČKI RASPOLOŽENI! E, sada da se ne ZAVAĐAVAM sa npr. DRUGOM Mariom Kalikom ili da ne IZAZIVAM EUFORIJU kod npr. g-dina Mislioca (pomenutog druga i g-dina navodim kao ANTIPODE, a ne kao stvarne ličnosti, mada pomenuti to i jesu!), reći ći u čemu je POENTA. Pod Brozovim režimom i OVIM REŽIMOM BROZOVIH "DUHOVNIH" UNUKA, UPORNO NAM SE UTISKUJE, UPORNO NAM SE NAMEĆE JEDNA DRUGA PRIRODA, PRIRODA PORAŽENOG, SLOMLjENOG NARODA! Ko je za to ODGOVORAN: masoni, nacisti, komunisti, Vatikan, Kominterna, Trilaterala, MANjE JE VAŽNO! Važno je ŠTO TO SRBI ili BAREM NEKI SRBI PRIHVATAJU! Neću pominjati TURČENjE, jer bi to bio GREH pred jednom GRUPOM LjUDI, ČIJI SU PRECI NEKADA BILI PRIPADNICI OVOG NARODA! Ali ću koristiti kao TEHNIČKI TERMIN taj izraz, koji u našem narodu NAJPLASTIČNIJE OPISUJE PROCES ODROĐAVANjA, DO NEPRIJATELjSTVA! Jer, ne zaboravite, SVETI SAVA je OSNOVAO PRAVOSLAVNE EPISKOPIJE u Stonu i Blatu (okolina modernog Metkovića), gde sada CARUJE NAJTEŽA USTAŠIJA! Kao što sada u Beogradu, BOGORODIČINOM GRADU, CARUJE NAJTEŽI "DRUGOSRBIJANIZAM"! Osnovno je SRPSTVO, jer BAŠ TO, PROČIŠĆENO I PROFINjENO, ALI SRPSTVO, JE ONAJ PRAVI BEOGRADSKI DUH! Duh "POGLEDA SA KALEMEGDANA", DUH VELIKIH PREGNUĆA, PREGNUĆA OSNIVAČA CARSTVA VEĆEG OD DUŠANOVOG! Carstva zbratimljenih naroda!
Preporuke:
0
0
20 utorak, 09 novembar 2010 10:16
thinking maize@o Beogradu, Srbima i komentarima, nastavak!
Sada, kada NEMA VIŠE TOG "CARSTVA VEĆEG OD DUŠANOVOG", kada su naša braća postala BIVŠA BRAĆA, NAJOBIČNIJA SMOTRENOST, smotrenost KARAKTERISTIČNA ZA BEOGRADSKI DUH, barem koliko i PREDUZIMLjIVOST, NALAŽE DA SE OKRENEMO PREMA SVOJIM KORENIMA! A to je SRPSTVO! Što NE ISKLjUČUJE PREDUZETNIČKI DUH i STICANjE! Kao što NE ISKLjUČUJE i SOCIJALNU PRAVDU, SAMILOST i SAOSEĆANjE, ne samo pasivno, VEĆ I AKTIVNO! Jer, AKTIVIZAM je BEOGRADSKI DUH! A taj AKTIVIZAM je povezan i sa TOLERANTNOŠĆU i OTVORENOŠĆU! Koje opet, NISU JEDNOSMERNE, čemu nas UVERAVAJKU "drugosrbijanci"! Ta TOLERANTNOST i OTVORENOST BEOGRADA je DVOSMERNA, traži i OBAVEZE stanovnika Beograda KOJI NISU SRBI, OBAVEZU DA BUDU GRAĐANI! Ta TOLERIŠU SRBE i SRPSTVO, barem isto onoliko koliko Srbi i srpstvo tolerišu njuhovu posebnost i osetljivost! GRAĐANSKO OSEĆANjE, razvijeno u SRPSKOM DEVETNAESTOVEKOVNOM BEOGRADU JE DINAMIČNO, DVOSMERNO OSEĆANjE i ŽIVLjENjE! Sećam se velike izložbe s kraja 80-tih "Jevreji na tlu Jugoslavije" održane u "Cvijeti Zuzorić", organizovane od jevrejskih opština tadanje SFRJ. Tamo je bilo opisano KAKO SU JEVREJI BILI TRETIRANI U DRŽAVI (država?! Ono država?! Zavisna kneževina pod vlašću despota?! Čekaj, videćeš!) NEPISMENOG (šta nepismenog?! Nasilnika, ubice, bludnika! Čekaj, videćeš!) KNjAZA MILOŠA! Jednom rečju, u TOJ i TAKVOJ SRBIJI, pod vlašću TOG i TAKVOG KNjAZA MILOŠA Jevreji su bili tretirani SAGLASNO PRVOM SRPSKOM, SRETENjSKOM USTAVU: "ROB KAD STUPI NA TLO ZEMLjE SRBIJE POSTAJE SLOBODAN ČOVEK..." Bilo je trgovačkog izletanja tipa "Čivuti nam uzeše sve poslove", ali KNjAZ MILOŠ, takav kakav je, VEOMA JE DOBRO ZNAO DA "KAD ROB STUPI NA TLO ZEMLjE SRBIJE..." Zato je otac VELIKOG SRPSKOG PESNIKA (i komuniste!) Oskara Daviča mogao ponosno da izjavi da je SRBIN MOJSIJEVE VERE! Srbi su tako postupali ne samo sa Jevrejima, već I SA SVIMA OSTALIMA! A SAMI SU OSTAJALI SRBI! A bacali su poglede na JUG, ZAPAD i SEVER, gde su ISTO TAKO ŽIVELI SRBI!
Preporuke:
0
0
21 utorak, 09 novembar 2010 10:35
thinking maize@o Beogradu, Srbima i komentarima, kraj!
Da, da, Srbi su VEOMA BILI SVESNI DA IMA SRBA I IZVAN SRBIJE! I bili su VEOMA OSETLjIVI NA TO! Ali i REALNI! Rano, već za Karađorđa, su ZNALI ZA BUGARE, kao i da u npr. MAĆEDONIJI, NE ŽIVE SAMO SRBI! Već je i taj Vuka Karadžić, "romi Vuk", znao da ima i SRBA DRUGOG ZAKONA, ne samo pravoslavnog! NACIONALIZAM, ali ne uskogrudi ŠOVINIZAM, već NACINALIZAM MEĐU DRUGIM NACIONALIZMIMA! "MOJ MILANE, JABUKO SA GRANE..., KAD NA VOJSKU POĐEŠ, NOGOM STANI, MARAMICOM MANI..., NEKA PUKNU SVI NAŠI DUŠMANI!" To je NACINALIZAM ZDRAVLjA I SNAGE, NACIONALIZAM OBILjA! I kao takav, delio je to obilje sa sobom! Tako je jedan Rus, posmatrajući srpske ustanike u Hercegovini, kao i njihovi sabraću-dobrovoljce iz Srbije tokom Bosansko-hercegovačkog ustanka 1875-1878, primetio i sledeće (navodim po sećanju): "Ustanici su igrali nekako tromo, sporo, kao da su još osećali LANCE ROPSTVA NA SVOJIM NOGAMA! Dok su dobrovoljci iz Srbije PROSTO LETELI U KOLU! Vidi se da IGRAJU SLOBODNI LjUDI!" I ništa više i bolje ne opisuje prirodu TADANjEG SRPSKOG NACINALIZMA! To OSEĆANjE SLOBODE! "O LIJEPA, O DRAGA, O SLATKA SLOBODO..." A sada... Na to je mnogo bolje odgovorio u svom prilogu ovde, na NSPM-u mladi g-din Boško Obradović. Ukratko, da pomenem onu zlosrećnu frazu: "PRODALI SMO VERU, ZA VEČERU!" Ali ne veru u Hrista (ili koga god Boga pomenete! Svejedno je!), već VERU U SLOBODU! Umesto u SLOBODU, počeli smo da verujemo u MAMONA! SAMI SMO NAMAKLI SVOJE OKOVE! I SAMO SAMI MOŽEMO DA IH ZBACIMO! NIKO DRUGI NAM NE MOŽE POMOĆI, IZUZEV NAS SAMIH! KADA TO SHVATIMO, KADA ODRASTEMO, ZADRŽAVŠI ŽAR MLADIH NACIJA, OPET ĆEMO USTATI! PRVO SAMI, a posle, ako treba i sa drugima, ali samo AKO VOLE SLOBODU, KAO ŠTO SMO JE MI SRBI VOLELI! Svako Vam dobro!
Preporuke:
0
0
22 utorak, 09 novembar 2010 10:40
brm
tekst jejedan od slabijih Aninih što i dalje znači odličan..
samo, kao rođeni Novosađanion moram da se pobunim protiv blaćenja grada, čiji stanovnici, izbeglice iz Austrijsko-turskog rata, su načinili NOvi Sad gradom..drugim rečima kao stari Beograđanin..jer mi smo jedini pravi potomci starih Beograđana..
nije se izbrukao Beograd - Beograđane niko nije pitao za te izbegliice - to je ujdurma Miloševićevog režima protiv kojeg su i novo Beograđani i staroBeograđani (Novosađani) prvi ustali i prvi ga provalili...režima koji 10 godina nije dozvoljavao ni srpsko ime državi, sprečavao da se uvede srpska himna i zastava, salo vojsku da bude tampon zona između Srba i ustaša umesto da stane na granice integralne Srbije...
Ana ne greši dušu i ne primaj se na dominirajuće trendove prekrajanja sasvim bliske istorije, među kometatorima ovog sajta
Preporuke:
0
0
23 utorak, 09 novembar 2010 13:46
Milorad Bogdanović
Pohvalio bih ovaj tekst i autora Neletovih caka koje su okićene otreznošću sa vidom mamurluka.
Ovakve tekstove mogli smo pročitati i prije "Miloševićevog režima" i "Ćosićeve strategije" i "Oktobarske revolucije ovoga vijeka" a da ne idem u rikverc do Niške deklaracije il još koji vijek unatrag, al politička zaslepljenost nikako da nas oslobodi.
Veliki pozdrav iz Republike Srpske.
Preporuke:
0
0
24 utorak, 09 novembar 2010 14:27
Neofit77
Surovo istinito
Preporuke:
0
0
25 utorak, 09 novembar 2010 15:12
Jasna Simonović
Thinking maize, Bogdane Nikolić...U "tvom" Kraljevu ovih e dana mnogo ružnog dogodilo, ali se dogodilo i jedno "balkansko čudo": nije bilo ni najsitnije krađe iz porušenih objekata!
Mislim da je to i zasluga gradonačelnika Kraljeva...Bilo bi lepo da nam neko o njemu napiše pa da drugi uzmu "pelcer"...(a ne samo da se divimo Piranskom gradonačelniku Bosmanu)...Sada bi ti ovde dodao neku dobru misao, a ja nađoh samo onu narodnu "I mi (možda) "konja" za trku imamo"...sve najbolje...
Preporuke:
0
0
26 utorak, 09 novembar 2010 15:22
Veljko
Veliko divljenje za duhovnost osećanja, trezvenost razmišljanja i hrabrost izražavanja.

Sam sam svedok da je tek par stotina od miliona beograđana osetilo poriv solidarnosti pretočen u delatnu akciju tokom egzodusa Srba iz Krajine. Među njima tek nekoliko lekara. Masa se za to vreme komotno rashlađivala na Savskom jezeru. Ogromna većina, pa i neki moji "prijatelji", je odbijala pozive za davanje i najmanjeg priloga za pomoć izbeglicama. To se odnosi i na neke važne institucije, koje sam tada javno prozvao, ali je daj deo bio cenzurian od medija.

Svedok sam i primmera za hvalu. Kolo srpskih sestara sa Dr Šulović je svih dana imalo stručnu ekipu s ambulatnim vozilom na terenu sve do Bijeljine. Građani Sremske Rače su se sami organizovali i svakodnevno po dve ulice spremale dva kvalitetna mesna topla obroka za izbeglice sve dok to Tržišna inspekcija nije zabranila, navodno iz bezbednosnih razloga. Ista inspekcija nije zabranila prodaju parčeta polubelog hleba sa šnitom šunkarice za marku ipo u kafani ispred mosta preko Save.

Tužno je i strašno međutim što je i, nekada tradicionalno gostoprimstvo Šumadinaca na najgori način ukaljano kada su posle Kumanovskog sporazuma i vodu naplaćivali izbeglicama sa Kosova i Metohije.

Egoizam i otuđenost od svih humanih vrednosti nisu dakle zahvatili samo Beograd, ali su u njemu svakako najviše izraženi. Dimenzije se očituju i danas, u našoj nezainteresovanosti za stradalnike od zemljotresa u Kraljevu i okolini. Da i ne pominjem da ni država, ni društvo koje svi činimo još nisu zbrinuli ni pogođene zemljotresom koji je pogodio Mionicu pre toliko godina. Odgovornost pada i na SPC, koja više brine o podizanju hramova nego o podizanju duhovnosti, čovekoljublja i solidarnosti sa potrebitima. Jedan mesni paroh je čak dugo odbijao da poseti lokalni izbeglički kamp, dok na to nije bio prisiljen iz kabineta Njegove Svetosti Patrijarha Pavla.

Zbog svega, još veća zahvalnost Ani Radmilović.
Preporuke:
0
0
27 utorak, 09 novembar 2010 19:47
Živorad
G-đo, ili g-đice Radmilović, moja podrška za ovaj ali i za vaše prethodne tekstove koje rado čitam.
Samo nastavite. Bojim se, na žalost, da ćete i vi ubrzo postati meta na koju će se obrušiti bes druge Srbije.
Ali, za vašu utehu, nećete biti jedini.

Hteo bih da se malo pozabavim vašim prikazom onoga što se dešavalo u tzv. antiratnom Beogradu.
Vi ste, kao Beograđanka, konkretan dokaz da nije baš sve tako kao što ste u tekstu naveli.

Ako malo proanalizirate biografije onih koji širili antisrpsku, i "kobajagi" antiratnu propagandu poslednjih dvadeset godina videćete da je malo ko od njih nekakav Beograđanin, a veoma često ni Srbin.

Ovo pišem zbog velikog broja ratnih dobrovoljaca, koji su baš iz Beograda, odlazili na ratišta širom Jugoslavije, i tamo često bili među najsposobnijima i najhrabrijima. Skoro uvek među najiskrenijima.

A u dosta se tu slučajeva radilo o potomcima Beograđana u više generacija unazad, što je danas prava retkost.
Preporuke:
0
0
28 utorak, 09 novembar 2010 19:48
Nena
Ana, volim da čitam Vaša zapažanja. Sada nam je svima jasno da se veliki rat vodio i vodi protiv nas. Taj rat za našeg protivnika nije završen. Mi sada treba da "promenimo našu svest." Da počnemo da verujemo da smo mi u stvari prijatelji i da smo iz čistog prijateljstva i sa dobrom namerom bombardovani, da nas prijatelji za naše dobro neprestano ucenjuju, ponižavaju i troše. Mi smo kooperativni i dobri kada rasprodajemo resurse i imovinu, kada se razboljevamo i omogućavamo da se plasiraju, isprobavaju i troše lekovi protiv najtežih bolesti, kada ne pričamo o nama koji ne smemo da se krećemo dalje od ograde, o nama koji ne možemo da se vratimo u svoje kuće, na kraju krajeva kada smo poslušni. Svaki put kada poslušamo, mi dobijemo "sliku šargarepice"...Nama u stvari njihova šargarepa i ne treba, ali treba da "shvatimo", mi ovako zabludeli, da nam je ona savremenija, kulturnija i bez alternative.
Preporuke:
0
0
29 utorak, 09 novembar 2010 20:12
Daki
Stalno se prica da je Kosovo Srpsko. Ali zasto bi Kosovo moralo da bude Srpsko? I Srbi su dobili Kosovo verovatno tako sto su potcinjavali itd. one koji su tamo ziveli pre njih. Uostalom, cak i da su Srbi od postanja ziveli tamo, to ne znaci da ono mora da bude Srpsko. Da nije mozda Bog rekao da Kosovo treba vecno da bude deo Srbije? Jel to pise negde u Bibliji?

Sa druge strane, zasto bi bilo Albansko? Ni Albancima nije Bog dao Kosovo da sa njim slobodno raspolazu.

Naravoucenije. Svaki nacionalizam, ukoliko on znaci uspostavljanje nuznih veza izmedju jednog naroda i odredjene teritorije je potpuno besmislen. Nijedan narod nema apsolutno pravo da raspolaze bilo kojom teritorijom. Nijedan narod nema pravo da kaze za bilo koju teritoriju, ovo je samo nase.

Dakle, Kosovo nije Srpsko i nikad nije bilo Srpsko u nekom metafizickom smislu, kako ga predstavljauju stalno. I bilo bi lose da jeste. Onda bi Srbi u svakoj stranoj zemlji bili narod drugog reda, a i svi ostali bi bili samo gosti na privremenom radu u Srbiji.
Da li to zelite?
Preporuke:
0
0
30 utorak, 09 novembar 2010 23:46
aleksandar
Eto dobismo mi i filosofa na ovom sajtu.
Metafizika, Zenonove aporije, zašto bi Kosovo bilo srpsko, ili albansko, šta je sve to naspram večnosti.
Stvarno.
Dobro čovek pita.
Hiljadu zašto, hiljadu zato.
Uglavnom, naravoučenije je vredno pažnje.
Nacionalizam je prauzrok svega.
Eh, da su Tales iz Mileta i Anaksimandar to mogli da dosegnu i dokuče u svoje vreme.
S obzirom da je sa uspehom razrešena filosofska dilema zašto bi Kosovo bilo srpsko, najprirodnije je da se krene sa daljom razradom problema, zašto bi i ostatak Srbije bio srpski, a neposredno posle toga zašto bi i sami Srbi bili srpski.
Mislim da bi se puno učenih filosofa sa obližnje peščanikove filosofske letnje akademije i znamenite filosofske škole Helsinškog odbora javilo da pruži svoj puni misaoni doprinos raspravi.
Pod dekartovskim geslom: Puzim, dakle postojim.
Ko se seća jednog od istaknutih filosofa Nenada Prokića, taj je još onomad, među prvima dosegao uzvišene filosofske visine misaonom bravurom da će Srbija biti moderna, sa ili bez Srba.
Preporuke:
0
0
31 sreda, 10 novembar 2010 02:30
Zoran Živković@brm
"tekst jejedan od slabijih Aninih što i dalje znači odličan..
samo, kao rođeni Novosađanion moram da se pobunim protiv blaćenja grada, čiji stanovnici, izbeglice iz Austrijsko-turskog rata, su načinili NOvi Sad gradom..drugim rečima kao stari Beograđanin..jer mi smo jedini pravi potomci starih Beograđana..
nije se izbrukao Beograd - Beograđane niko nije pitao za te izbegliice - to je ujdurma Miloševićevog režima protiv kojeg su i novo Beograđani i staroBeograđani (Novosađani) prvi ustali i prvi ga provalili...režima koji 10 godina nije dozvoljavao ni srpsko ime državi, sprečavao da se uvede srpska himna i zastava, salo vojsku da bude tampon zona između Srba i ustaša umesto da stane na granice integralne Srbije...
Ana ne greši dušu i ne primaj se na dominirajuće trendove prekrajanja sasvim bliske istorije, među kometatorima ovog sajta"

I ja kao starosrbin(dobismo i nove nacije ) "staronovosadžane i starobeogradžane" protestujem što Miloševićev režim nije stao na granice "integralne" Srbije. Da li mislite na brašno? Koje su to gosp. brm granice integralne Srbije: Granice Londonskog predloga ili predkumanoivske Srbije ili iz Vukovih ranih radova(Draškovića)? Recite nam i prosvetite nas. A vi i dalje: ko o čemu, a baba o uštipcima (Slobodanu Miloševiću). Verovatno nas on i sada bombarduje iz groba.
Preporuke:
0
0
32 sreda, 10 novembar 2010 03:10
Daki
Nije to neka uzvisena filozofija nego jednostavan i jasan argument, na koji mi niste dali adekvatan odgovor.

Ja nisam tvrdio da je Kosovo nevazno naspram vecnosti, vec da Srbi nemaju nista vece pravo na Kosovo nego sto imaju Albanci.
Preporuke:
0
0
33 sreda, 10 novembar 2010 03:24
Daki
Moj argument je "metafizicki" jedino u meri u kojoj predstavlja odgovor na price o velikoj nepravdi koja je ucinjena Srbima oduzimanjem Kosova, a koje imaju smisla jedino ako se odnos naroda i teritorije posmatra metafizicki.
Preporuke:
0
0
34 sreda, 10 novembar 2010 09:14
gavrilo
izgleda da sada polako ulazimo u novu fazu odustajanja jer nam se nameću oni koji tvrde da ništa nije naše! kao malu protutežu, pisac komentara-filosof konstatuje da nije ni albansko!vjerovatno tiho sugerišući da je ono ipak NEČIJE ali čije...?rado bih volio od pisca koga nisam imao sreću da sretnem ,da čujem kako taj svoj stav brani kada Velika brtanija odlazi 12000 km u rat za neka daleka ostrva? ili ona nema ništa ni sa nama ni sa albancima a bogami ni sa bogom, ali mogla bi da ima sa Kosovom i metohijom!bezobraznost i bezočnost onih koji su spremni da se odreknu svih svojih nacionalnih vrednosti u korist nekih drugih koje su zaista pod znakom pitanja ali ih podupiru sa strašnom vojnom mašinerijom i silom je tolika da hoće da nam plastično i predstave svoje dodvoravanje jačemu,svoju spremnost na potpuno potčinjavanje i izvršavanje svih naloga i želja, tolika da smo im mi jedini neprijatelji, opasni kao svedoci, tog posrnulog bića, sjutra nacije i prema nama su bahati, arogantni i spremni da nas fizički uklone da ne smetamo! ipak je sva ta nova generacija lobotomiranih i slijepo zaljubljenih u MOĆ za žaljenje!
Preporuke:
0
0
35 sreda, 10 novembar 2010 13:01
aleksandar
Uvaženi Daki.
Na Vaše argumente, zaista nema odgovarajućeg odgovora.
Kao i na pitanje zašto bi Srbija bila srpska.
Promišljajući metafizički.
Najjednostavnije rečeno, došli ste, videli i pobedili.
Preporuke:
0
0
36 sreda, 10 novembar 2010 13:57
neuka
@Daki
Oprostite meni neukoj što zalutah na ovaj sajt za
učene ljude. Pokušala sam razmišljati o onom što ste napisali u svom prvom komentaru. Ima smisla!
Zanima me samo da li to znači da svaki kutak na
zemaljskoj kugli pripada svakom čovjeku? Pretpostavljam, odgovorićete potvrdno. Zbunjuje me
to. Zašto onda postoje granice, graničari, carine,
vize, zašto ne mogu, ako to želim, odmah preseliti
s porodicom u SAD, Njemačku, Veliku Britaniju...?
Zašto Francuzi istjeruju one sirote Rome ako je
Francuska i njihova? Zašto postoje državljanstva,
zašto se od prapočetka vode ratovi za teritorije?
Ili se "srpsko ili svačije" odnosi samo na ustavne,
medjunarodno priznate granice države Srbije?
Preporuke:
0
0
37 sreda, 10 novembar 2010 16:49
Daki
Drago mi je da se slazemo. Mislim da svaki kutak na zemlji pripada svakom coveku. Doduse, uz odredjene restrikcije. Npr. mislim da moja soba ne pripada svakom coveku na ovoj planeti, to bi zaista bilo gadno. Ali u nacionalnom smislu u svakom delu sveta svi ljudi su jednaki.

Delim vase cudjenje sto postoje granice i sto se vode ratovi zbog teritorija. Ali cinjenica da se ratovi vode i da postoje granice, ne opravdava tvrdnju da neki narod ima apsolutno pravo na neku teritoriju.
Preporuke:
0
0
38 sreda, 10 novembar 2010 17:10
Živirad
Pitanje za metafizičara:
A kako onda to da ja ne mogu da popijem kafu u Prištini?
Preporuke:
0
0
39 sreda, 10 novembar 2010 20:53
neuka
@Daki
Baš Vam hvala. Drago mi je čuti da neki narod nema
pravo na neku teritoriju. Znači, mogu kupiti
avionske karte i pravac Kalifornija (navikli smo na
tople krajeve), jer Kalifornija (koja ne pripada
preživjelim starosjediocima) pripada i meni, Hercegovki, isto kao i bilo kojem državljaninu SAD.
Upsss! Sjetih se da se po američkim sudovima vukao
slučaj rodjene tetke predsjednika SAD Baraka Obame,
koju su htjeli istjerati iz te zemlje. Nije ništa
zgriješila, samo nije imala pravo da živi u SAD.
Svijet o kome pričate, gospodine Daki, je na planeti zvanoj Utopija. A Kosovo i Metohija su
soba države Srbije, kao ona Vaša soba u stanu.
Bespravno je, uz primjenu sile, oteli podstanari.
Pripazite koga puštate u stan!
Preporuke:
0
0
40 četvrtak, 11 novembar 2010 01:08
Daki
Kada govorite o velikoj nepravdi koja je ucinjena Srbima otcepljenjem Kosova, razmislite o tome kako je Srbija dosla do Kosova. Dosla je otcepljenjem dela tudje teritorije, tj. uspostavljanjem vlasti nad nekim ljudima koji su tamo ziveli pre nego sto su Srbi dosli i koji uopste Srbe nisu zvali da njima vladaju i da su se pitali verovatno nikad na to ne bi pristali. Isto je tako i sa Albancima, oni misle da je to njihova teritorija isto kao sto Srbi misle da je njihova. Pa cak i da su Srbi dosli tamo pre njih. Albanci mogu da razmisljaju ovako: Srbi su tu teritoriju oteli drugima kada su bili mocniji od njih, zasto mi njima ne bismo uradili istu stvar?

Medjutim, ja tvrdim da je takvo razmisljanje glupo. Nacionalizam je besmislen i vodi u rat i raspad drzava. Jedina pravda koja postoji kada su u pitanju teritorije na kojima ljudi zive jeste da su svi ljudi na zemlji ravnopravni. Koliko bi bilo besmisleno voditi ratove za teritorije ukoliko bi lji slobodno mogli da zive gde hoce.ako bi mogli da grade svoje crkve, svoje dzamije ili sinagoge tamo gde hoce. Ukoliko bi bilo gde mogli da se osecaju kao kod kuce.

Ali ne, kada bi gradonacelnik Beograda predlozio izgradnju jos jedne dzamije, i izgradnju muslimanskog groblja u Beogradu, odmah bi se nasle patriote koje bi se pobunile protiv toga. Rekli bi da to unistava Srbiju narusava izgled grada. Dakle, muslimani su u Srbiji gradjani drugog reda, verovali ili ne. Dakle, cak ni medju samim gradjanima Srbije nema ravnopravnosti.

Dok se god Srbija ili bilo koja druga drzava ne resi nacionalizma, imace problema. Pri tom mislim i na najbogatije i najmocnije zemlje. Mrznja radja mrznju, nepravda radja nepravdu. A nepravda se sastoji u tome sto gradjani jedne drzave nemaju ista prava, i sto gradjani sveta nemaju ista prava. Nepravda je samo postojanje nacionalnih drzava.
Preporuke:
0
0
41 četvrtak, 11 novembar 2010 09:46
thinking maize
G-dine Daki, što ne odete u neki manastir, svejedno je pravoslavni, katolički, svejedno, pa islamsku tekiju ili lamaističku lamaseriju, opet svejedno?! Ali da nam "prodajete" "mir, mir, mir! Niko nije kriv" pričice, izvinite, to je UVREDA ZA ZDRAV RAZUM! Prema tome, da bi ste UOPŠTE MOGLI da nam pričate o apathei, tj. ODSUSTVU STRASTI, pa i mržnje, MORALI BISTE TO DA NAM POKAŽETE NA LIČNOM PRIMERU! Ili se odrecite sveta, za SVOJE i DOBRO SVETA, ili prihvatite da je Vaš SVETOVNI argument, samo jedan od mnogih u ovoj logoreji!
Preporuke:
0
0
42 četvrtak, 11 novembar 2010 10:04
gavrilo
@DAKI,vi nam i dalje želite dokazivati koliko su vaše teze tanke i smiješne, neodrasle! Ovo je svijet u kome na neki način vladaju principi,konvencije,deklaracije koje su potpisali i Veliki i Mali, UN kao vrhovno tijelo gdje svi imaju svoje mjesto da se upravo ne bi dešavale stvari o kojima vi tako naivno lamentirate!To što vi pišete mozda bi moglo da se odnosi negdje u prašumama Amazona, gdje i dalje vladaju zakoni i premise koje vi navodite...svijet zapravo udaljen od "civilizacije"!
Preporuke:
0
0
43 četvrtak, 11 novembar 2010 11:18
neuka
@Daki
"Dakle, muslimani su u Srbiji gradjani drugog reda,
vjerovali ili ne."
Ne vjerujem. Svejedno, hvala što ste nam konačno
objasnili zašto Kosovo "nije srpsko".
Preporuke:
0
0
44 četvrtak, 11 novembar 2010 11:26
Odbrana i poslednji dani
Daki@

A jel možete vi malo da zaobiđete Srbiju? Otiđite za promenu malo u Zagreb i Sarajevo ili na njihove sajtove, pa tamo širite čovekoljublje. I čuvajte se.Oni su jako osetljivi na ekavicu i pamet sa istoka
Preporuke:
0
0
45 četvrtak, 11 novembar 2010 11:39
brm
Daki
gde ti vide nacionalizam u današnjih Srba... pa vidiš da drug Živković skače ko opareen na pomen integralne Srbije..samo da mu ne diramo vođu..
ne smeš da pomeneš ni elementarne stvari

koliko ja vidim u Srbiji je temeljno ostvarena satanistička vizija najuticajnijeg političkog misliovca 20. veka
"Imagine all the people
Living for today

Imagine there's no countries
It isn't hard to do
Nothing to kill or die for
And no religion too"

svi žive za danas
nema države
nema za šta da se mre( a to znači u prevodi na hrišćanski i civilizovan jezik čemu da se posveti život)
i niko u Boga ne veruje
Preporuke:
0
0
46 četvrtak, 11 novembar 2010 18:17
Daki
Gavrilo,

prema medjunarodnim konvencijama Srbija je izgubila Kosovo. Pravo na samoopredeljenje u nekim okolnostima, koliko znam,u najmanju ruku ima jednaku snagu kao i pravo na integritet. Milosevic je svojom "patriotskom" politikom dao Albancima najjaci pravni adut za otcepljenje, a zatim je resio da izgubi Kosovo i vojnicki jer resio da se suprotstavi citavom NATO-u. Dakle Kosovo je izgubljeno prema pravnim merilima i merilima zdravog razuma.

Thinking maze,

Ja vam upravo pokazujem na sopstvenom primeru jer sam i ja razmisljao kao i vi dok nisam shvatio da su nasi argumenti tanki, objektivno posmatrano, a to je jedino bitno u ovom slucaju, ako zelite da razgovaramo kao odrasli ljudi. Trebalo mi je dosta vremena da savladam emocije i pogledam istini u oci. A istina nije nasa ili njihova, vec naprosto istina.

Odbrana i poselednji dani,

Zasto bih isao u Hrvatsku kad ne zivim tamo i nisam gradjanin Hrvatske? Uostalom imaju oni ljude koji javno kritikuju Hrvatsku politiku, npr. Boris Dezulovic.

Neuka,

Devedesetih godina muslimani u Srbiji bili u ponizavajucem polozaju. Mediji su ih predstavljali kao najgore primitivce i zlikovce. Znam da su se deca u mojoj skoli podsmevala onima kojima je jedan od roditelja musliman, ili onima sa muslimanskim imenima. Malo ili nista se ne radi na tome da se ta nepravda ispravi.

Pored toga, zasto se ljudi prvo ne zapitaju da li Zukorlic ima pravo u necemu sto govori, pre nego sto pocnu da ga optuzuju za ekstremizam? Eto on navodi tri problema, citiram:

"Prema Zakonu o crkvama i verskim zajednicama samo jedna crkva ili zajednica može biti registrovana kao tradicionalna. U slučaju SPC vlast nije dozvolila upis Crnogorske pravoslavne crkve u registar. U slučaju Islamske zajednice imamo široko otvorena vrata za paralelizam. Naša blokada u medijima, sa tzv. javnim servisom na čelu, priča je za sebe, kao i diskriminacija po osnovu vraćanja imovine."
Preporuke:
0
0
47 četvrtak, 11 novembar 2010 19:54
Odbrana i poslednji dani
Znate šta gospodine. Vi ovde bezočno govorite neistine. I kad je u pitanju položaj muslimana u Srbiji i kad je u pitanju ovaj vaš Dežulović iz E-novina. Evo nekih od njegovih naslova : Gdje su nestali Srbi ?...Kako je Isus H. preživio Srebrenicu?..Srbija, zemlja čuda...Znanost protiv Obilića.. OVO MI BAŠ NE LIČI NA ČIŠĆENjE VLASTITOG DVORIŠTA NA ŠTO SE KONSTANTNO POZIVA KOMENTATOR MILODAN, TAKOĐE IDOLOPOKLONIK e-novina.
Preporuke:
0
0
48 četvrtak, 11 novembar 2010 20:23
aleksandar
Rekoh sebi neću više.
Ali čovek grešan, slab karakter, pa popusti.
E moj Daki, dobri naš filosofe. Odmah se vidi da si spoznao istinu.
Baš si se raspričao.
Argumentima naravno. Kako bi drugačije.
Ako ovako nastaviš da "argumentuješ" ostadosmo mi bez prava i na Beograd, i na Kragujevac, i na mame i tate, i na sopstvene živote.
Stari Latini nisu bili kao ovi današnji, isprazni i primitivni.
Iz njihove bogate zaostavštine, ostade nam maksima: Sic tacuisses, philosophus mansisses.
U prevodu, dobri moj: Da si ćutao, ostao bi filosof.
I smanji malo te argumente.
Zatrpa nas.
Preporuke:
0
0
49 četvrtak, 11 novembar 2010 23:20
@daki
prema medjunarodnim konvencijama Srbija je izgubila Kosovo...prema kojim konvencijama DAKI, tako ti leba? prema konvencijama koje određuje Amerika?o kojem samoopredjeljenju govoriš? o onom koje je predvodio MILOSRDNI ANĐEO? da li je to samoopredjeljenje?i znaš li koliko bi trajala ta samoopredjeljenja Lažna Država da nema NATO pakt da je čuva?i kako bi ti nazvao onoga koji bi ti se uselio u sobu a poslije zadržao za sebe ?bratom?ljubavnikom?
Preporuke:
0
0
50 četvrtak, 11 novembar 2010 23:39
neuka
@Daki
Zanimljivo, u jednom komentaru govorite u prezentu
da su u Srbiji muslimani "gradjani drugog reda", a
poslije toga da su bili u teškom položaju devedesetih. Ko je to u bivšoj SFRJ bio devedesetih
u povoljnom položaju tamo gdje je manjina? Na ovom
sajtu, da ste htjeli, mogli ste pročitati mnogo
gore stvari o položaju pravoslavnih u sredinama gdje su muslimani bili većina od začikavanja djece
muslimana u školama. Istina, bilo je to u uslovima
rata, a muslimani iz Srbije su ratovali samo kao
dobrovoljci u BiH i Hrvatskoj protiv pravoslavaca.
Vi ne morate znati, ali efendija Zukorlić kao
muftija mora da Crnogorska pravoslavna crkva nije
tradicionalna vjerska zajednica, čak nije uopšte
vjerska zajednica, nego je registrovana u Crnoj
Gori kao nevladina organizacija, 2000. godine
(Srpska pravoslavna crkva postoji od 1219. godine).
Za razliku od Islama i Rimokatoličke crkve,
pravoslavne crkve su i nacionalne. U svijetu postoji 15 autokefalnih, samostalnih pravoslavnih
crkava i 5 autonomnih (dijelovi autokefalnih
crkava), Crnogorske nema medju njima, jer je
nepriznata, postoji samo kao nevladina organizacija. Još nešto: niko u Srbiji nije zabranio muslimanima da se dogovore koja je
islamska zajednica prava, naprotiv. Neću da govorim
ni o efendiji Zukorliću ni o efendiji Zilkiću, ali
kao laik smatram da je prirodnija zajednica koja
okuplja muslimane raznih nacionalnosti koji žive u
Srbiji, nego ona koja okuplja samo Bošnjake. Ali,
to je stvar samih muslimana. Previše smo se
dopisivali, prijatno!
Preporuke:
0
0
51 četvrtak, 11 novembar 2010 23:50
Daki
Dezulovic vec 20 godina kritikuje Hrvatsku politiku, raspitajte se malo, i zbog toga je imao velikih problema.

A sto se tice vasih argumenata, tj. neargumenata, vidimo gde su nas doveli.
Preporuke:
0
0
52 petak, 12 novembar 2010 03:52
Daki
Cini mi se da ste upravu sto se tice Crnogorske Crkve posto je novoformirana. Suprotno zvuci kao kontradikcija. Ipak, zasto Islamska zajednica ne bi bila tradicionalna?

Gresite u vezi muslimana za vreme ratova devedesetih, znam licno neke koji su ratovali u hrvatskoj u okviru JNA, a cuo sam cak i za jednog koji je bio general, ne mogu da se setim njegovog imena. Ali u pravu ste, previse smo se raspisali.
Preporuke:
0
0
53 petak, 12 novembar 2010 10:07
thinking maize@ Dakiju, UTUK
Rekoste: "A istina nije nasa ili njihova, vec naprosto istina.", pa da Vas PODSETIM na pitanje koje je Pontije Pilat uputio Isusu: "Šta je istina?" Na koje Hristos NIJE ODGOVORIO! Jer, VIDLjIVA ISTINA je ON SAM, ako ste hrišćanin! Ako niste, ostaje da je ISTINA svakako TRANSCEDENTNA! Ono što Vi nazivate istinom jeste "NEŠTO ŠTO LIČI NA ISTINU", tj. IZOLOVANI DOGAĐAJI, ružni, ali DOGAĐAJI! Ako ih shvatate, kao NIZ DOGAĐAJA, koji, po Vama ODSLIKAVAJU istinu/"istinu", molio bih da kada sledeći put gledate neki film OBRATITE PAŽNjU u špici na MONTAŽERA, koji je ČESTO VAŽNIJI od reditelja! Jer, film je NIZ SLIČICA koji se smenjuju BRŽE OD 25 U SEKUNDI, pa ako neku sličicu u tom nizu IZOSTAVITE, a neku DODATE, MENjATE CEO NIZ! To Vam se POŠTOVANI zove "ISTINA" CNN-a! Slažem se da su Srbi činili ratne zločine, ali to su POJEDINAČNI SLUČAJEVI, GROZNI, ali POJEDINAČNI! Ako neko, želi iz toga, PRIMENjUJUĆI MONTAŽERSKI PRISTUP, da "KREIRA" "ISTINU" o "GENOCIDU" i da od "Memoranduma" SANU "napravi" novi "Mein Kampf", onda to više GOVORI o "kreatoru" te "istine". Slažem se da ZLOČINI koji su činjeni nad Srbima u ratovima 90-tih godina i ranije nisu OPRAVDANjE za srpske zločine, ali to PROGLASITI za GENOCID, e IZVINITE, to je ZAMENA TEZA! To je isto kao kada su Jevreji, jedva preživeli holokaust, činili RATNE ZLOČINE (npr. Sabra i Šatila), eda bi ODBRANILI SVOJU ZEMLjU i NAROD! A neko ih, zbog POJEDINAČNIH RATNIH ZLOČINA OPTUŽUJE za GENOCID! (Bilo je i toga!) Poštovani Daki TAKVU "ISTINU" NE PRIHVATAM, ne zato što sam SRBIN, već što VREĐA ZDRAV RAZUM! Što je OSNOVNA KARAKTERISTIKA LjUDSKOG! Uostalom, da li znate za ČINjENICU da novinske kuće sa NEMAČKOG GOVORNOG PODRUČJA DRŽE U VLASNIŠTVU PREKO POLOVINE SRPSKIH NOVINA?! A te novine "promovišu" takvu "istinu"! Pa kada me već pozivate na raspravu, bilo bi dobro da je obavimo u mom SRUŠENOM Kraljevu, pored spomenika STRELjANIM od NEMAČKIH NACISTA i da našu raspravu prate pomenuti mediji! Nadam se da će rasprava i izveštavanje biti objektivni!
Preporuke:
0
0
54 petak, 12 novembar 2010 13:22
Odbrana i poslednji dani
Zasto bih isao u Hrvatsku kad ne zivim tamo i nisam gradjanin Hrvatske?


Pa, ja vam se,onda, izvinjavam ako ste građanin Srbije. Nisam imao nameru da vas teram odavde. Mislio sam da ste građanin sveta ili tako nešto. Čudi me da ste se pozvali na pripadnost, a protiv ste granica i omeđavanja. Vi ste,znači, građanin Srbije, države koju ne priznajete. Vi i vaša kompanija. Kako ste se samo pozvali na pripadnost,nagovestili da niko nema pravo da vas tera iz Srbije, a to isto pravo osporavate Srbima na Kosmetu, pozivajući se na nekakav utopijski koncept društva i države. Baš lepo od vas.
Preporuke:
0
0
55 petak, 12 novembar 2010 14:12
neuka
@Daki
Islamska zajednica jeste tradicionalna i problem
na koji ste Vi ukazali nije u tome, nego što su
registrovane dvije (Islamska zajednica Srbije i
Islamska zajednica u Srbiji). Živim u BiH, dio rata
sam provela u Sarajevu, i dobro znam koliko je bilo
učešće muslimana iz Srbije u ratu u BiH. Od Ejupa
Ganića koji je kao državljanin Srbije bio na najvišim funkcijama u BiH, preko Sefera Halilovića,
koji je bio prvi čovjek Armije BiH, do hiljada i
hiljada Sandžaklija, koji se i danas hvale da su
oni odbranili Sarajevo. Završavamo, budite zdravo.
Preporuke:
0
0
56 subota, 13 novembar 2010 06:43
Daki
Hvala Neuka, mislim da vasi komentari imaju smisla i moracu malo vise da se informisem pre nego sto sledeci put kazem nesto o problemu registracije Islamske zajednice u Srbiji...

Ali moja glavna ideja je da je nacionalizam glup. Onima koji misle da je pametan i da ga je dobro praktikovati ja ne mogu da ponudim bolji i jasniji argument od onog u mom prvom komentaru.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner